fredag 19 november 2010

Grattis till en cool snubba

Det här är min guddotter. I dag fyller hon ett år. Tyvärr bor hon lite för långt ifrån för att det ska kännas riktigt bra, men för två veckor sen sågs vi i alla fall i flera dagar och det var mycket roligt. Hon är en väldigt cool figur, vilket är extra anmärkningsvärt med tanke på den dramatik och de starka känslor som föregick hennes födelse.
Så här långt är det hon som har lärt mig mest om tacksamhet, ödmjukhet och andra viktigheter, men jag räknar med att ta mitt fadderansvar och ta igen med tiden. Det får bli sommarläger med tema Jesus, godhet och vikten av att inte gömma stöldgods i kyrkor.

6 kommentarer:

Snokis sa...

glöm inte etik och moral.

Anonym sa...

Vilken fin bild. Och du beskriver det bra vad gäller dramatiken och de starka känslorna.

Hoppas ni haft en fin, bra och härlig namngivningsdag.

Frid.
/Pirre

Erik W sa...

Namngivningsfesten gick fint, alla var nöjda och maten var god. Jag skriver till dig och tackar på fejsboken.
Och bilden är mycket bra, vilket kanske är det mest anmärkningsvärda av alltihop.

Anonym sa...

Apropå bilden. Jag har inte hybris och jag mindes inte att det var jag som höll i kameran. Inser nu att du också fick tillgång till höstlovets bilder.

Hoppas Lova mår bättre och att inte alltför många måste ta en karensdag och efterföljande sjukdagar efter vistelsen hos er.

Erik W sa...

Just ja. Du jobbar som chef.

Anonym sa...

Falle.