torsdag 25 november 2010

Jekyll och Hyde

Utvecklingssamtal för L i dag, och det var bara att håva in berömmet som en bloggkollega brukar uttrycka det. Att hon är en rolig, härlig, glad, duktig och besynnerligt smart person visste jag ju redan, men på förskolan är hon tydligen bara det. Här hemma är hon ju lite mer bipolär och är inte rädd att ta till vare sig nävar, avgrundsvrål, "jag flyttar nu"-hot eller "du är dum i huvet"-smädelser. På förskolan är hon Bruce Banner för jämnan.*

*Nördig Marvel-referens. Fråga närmsta kille i glasögon vad jag menar.

3 kommentarer:

Elin sa...

Ju mer jag läser om underbara Lova desto mer inser jag att hon förmodligen är den släkting som liknar mig mest. Det gör mig stolt.

Erik W sa...

Man får väldigt mycket för pengarna när det gäller henne, om man säger så. Och jag tror också att ni är lika. Har du nån plats för henne i din regering? Typ infrastrukturminister eller nåt?
Och du är ju som sagt väldigt välkommen hit så kan vi jämföra er IRL.

Snokis sa...

Heja L!