tisdag 9 november 2010

WT-kids hos frissan

OBS! Genrebild. Kameran glömdes hemma.
När jag går till frissan har jag för vana att klä mig i det coolaste jag har, för att på så sätt öka chansen att få en cool frisyr. Man får den frisyr man förtjänar, tänker jag. I dag var de två stora inbokade på stans bästa och mest populära salong, och valde inför detta av okänd anledning att klä sig i de mest white trashiga kläderna i garderoberna. Ni vet mysbyxor och tröjor med ett obestämt mischmasch av rosa och glitter. Så nu sitter de här hemma med hockeyfrissor och sån där olika färgning i botten och topp.
Närå. De blev helfina. "Klipp så lite som möjligt" var deras enda order.

1 kommentar:

Snokis sa...

Det kanske räckte med att du hade på dig dina coolaste kläder för att signalerna skulle gå fram.