måndag 7 februari 2011

Bäst för penis

Nu har jag bloggat i fyra månader och det är dags att kolla statistiken. Det finns nämligen en massa viktig information man kan få om sin blogg och sina läsare. Som att det här inlägget är det överlägset mest lästa, som att näst facebook är Snokis den som har lotsat flest läsare till min blogg och som att min blogg läses av människor i Sverige, USA, Indien, Japan och Storbritannien, i den ordningen.
Men det allra mest intressanta är att man kan se vad folk har googlat på för att hamna i min blogg. "hemma bäst nkpg", "hemmabast erik" och "börje ahlstedt kvinnosyn" är ju fullt förståeliga. Dessa googlare har rimligen vetat vad de har varit ute efter.
Betydligt mer intressanta är de människor som sökt på "cykelpedagogik" och "bäst för penis".
Jag vet inte riktigt vilken av dem som fascinerar mig mest. Vad är cykelpedagogik? Vem vill veta mer om detta? Fick personen ifråga sig något till livs när den kom till min blogg? Om du som sökte på detta ord gör det igen borde du ju rimligen hamna på detta inlägg. Skriv i så fall gärna några rader i kommentarsfältet och berätta om ditt intresse för cykelpedagogik.
Och så har vi "bäst för penis"-googlaren. Vad är han (hon?) ute efter? Är det allmänna tips om penisomsorg? Har penis hamnat i olag och behöver vård? Vill den bara ha det lite skönare? Fick den någon hjälp av denna blogg? I vilka sammanhang googlar man på "bäst för penis"? Kom gärna med förslag, annars kommer jag att grubbla ihjäl mig på detta.

7 kommentarer:

Lina Liman sa...

Eftersom du lyckades dra med dig mig i de dödliga grubblerierna har jag nu gjort något som får skammen att ännu blossa röd på mina kinder. Jag gick helt enkelt in på google och sökte på "bäst för penis" i jakt på svaret (obsobs: inte i sakfrågan). Alla som känner till mitt lite pryda drag förstår hur desperat jag var.

Just det här inlägget på din blogg kom nu förstås bland de första, men lite längre ned hittade jag en länk till det här inlägget: http://hemmabastnkpg.blogspot.com/2010/11/p-som-i-penis.html
och därmed en potentiell... eh förlåt, en möjlig förklaring.

Lina Liman sa...

Och här kommer cykelpedagogiken:

http://hemmabastnkpg.blogspot.com/2010/10/brada-dagar.html

Erik W sa...

Jaja. Det där har jag också gjort. Men det jag undrar i första hand är inte hur de hamnade i min blogg, utan vad de var ute efter för information när de skrev in dessa ord i sökrutan. De lär ju ha blivit besvikna när de bara fick de här inläggen.

Lina Liman sa...

Håller med dig, men du vet, det finns folk till allt. Det konstigaste är kanske att man aldrig upphör att förvånas.

Pierre sa...

Kanske är det någon som liksom letar efter Franks citat, eller kanske konstverket men inte riktigt minns hur det var? Jag tror det är följande som spökar:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kuken_ska_ha_sitt

Erik W sa...

Det kan stämma. Det är ju ett fantastiskt citat och ett lite mindre fantastiskt men ändå spännande konstverk. Det är just valet av ordet "penis" som fascinerar mig mest. Vill man ha porr, vilket väldigt många googlare vill, använder man väl en annan vokabulär? Mer i stil med Franks. Det här känns mer som nån som har fått lite troll i trumpeten och behöver hjälp. Men då borde han å andra sidan vara lite mer specifik i sin sökning. "Bäst för penis" känns väldigt allmänt.

Anonym sa...

Alltså, det kan handla om vilken typ av kalsong man ska bära. Fast då borde det kanske stått +kalsong. Så jag gissar att det är en ovan googlare. "pension" kan också bli "penis" om man är lite oaktsam.