fredag 20 maj 2011

It's alive!

Herre Jehova! Plötsligt lyckas jag skriva ett inlägg i denna världens segaste dator (i höst har jag haft den i två år, så jag förstår verkligen att den sjunger på sista versen).
Denna chans lär av allt att döma inte dyka upp igen under överskådlig framtid, så det gäller verkligen att ta vara på den.
Kombinationen av fredagsvinet och prestationsångesten gör dock att det låser sig lite. Och eftersom det fortfarande inte går att ladda upp bilder kan jag inte delge er de mustiga berättelser om mångkulturella förskolepartyn, skumma bilverkstadsmaffiautryckningar och badbyxelösa badhusbesök jag samlat på mig sen sist.
Resten av helgen kommer att ägnas åt cirkus. Vi får väl se om det är nåt jag kan skildra här, men det är inget ni bör räkna med.

2 kommentarer:

Snokis sa...

Cirkusbilder klarar jag mig utan. Badbyxlösa badhusbesök hade däremot varit mycket underhållande.

Erik W sa...

Nu var det jag som höll i kameran, så det finns bara de vanliga mysbilderna på bäbin.