torsdag 25 augusti 2011

En vecka muck

Nu är det en vecka kvar på min och bäbins tid tillsammans. Hon trivs super på förskolan och trotsar och håller på när hon är med mig, så det känns som att det är dags. Men det är ju ändå konstigt och overkligt. Förhoppningsvis kan jag samla mig till en mer utbroderad känsloredogörelse när det närmar sig riktig point-of-no-return.
En stor fråga är ju hur jag ska göra med denna blogg. Det som talar emot en fortsättning är förstås att det är en föräldraledighetsblogg. En annan sak som talar emot är att besöksstatistiken inte har varit så rolig läsning på sistone. Men det sistnämnda kanske främst handlar om marknadsföring.
Det som talar för är att det för det mesta är kul att blogga och att man ju kan ha saker att säga om föräldraskap även om man jobbar. Vi får se hur det blir...

4 kommentarer:

trogen läsare sa...

Klart du ska fortsätta!

Anonym sa...

Det vore verkligen tråkigt att inte få läsa mer om bäbin, L, M och dina kloka tankar om familjeliv och jämställdhet! Hälsar Anita

grobianhannen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lina Liman sa...

Ja, fortsätt! Det är en order! Din blogg är inte bara underhållande utan ger mig också en hel del viktiga insikter (ok, det där lät kanske pretto, men kändes bättre än "lärorik" och jag hittar inte något bättre ord för vad jag menar) om både det ena och andra.

Och även om du slutar vara föräldraledig, slutar du ju inte vara förälder.

Och vad gäller läsarstatistiken är jag helt övertygad om att det har med marknadsföring att göra.

Sådäså.