lördag 12 mars 2011

Möte med en manspojke 4

I mitt jobb ingår det bland mycket annat att varje fredag innan melodifestivalfinalen tycka till om finalisterna och även tippa hur det går. Detta är jag mycket bra på. Jag tror inte att jag har bommat en vinnare sen Afrodite 2002.
I år har jag missat både en deltävling och andra chansen och har inte plöjt kvällstidningar som jag brukar när jag jobbar, men jag kunde ändå inte låta bli att slänga ihop ett tips i går och slänga ut på fejsbook. Det kan gå åt skogen, särskilt med tanke på att de slängt in några fullständigt oberäkneliga jurygrupper av blandad europeisk härkomst och reducerat de betydligt mer förutsägbara tv-tittarnas makt.
Men så här tippade jag:
1. Eric Saade
2. The Moniker
3. Danny
4. Swingfly
5. Sara Varga
6. Nicke Borg
7. Sanna Nielsen
8. Brolle
9. Playtones
10. Linda Bengtzing

Inga kommentarer: