torsdag 23 december 2010

Jullov

Nu tar vi jullov här hemma. Än så länge en till synes idyllisk sådan. Barnen har gjort pepparkakshus, mamman har kokat knäck och kola, jag har gjort mina årliga chilipraliner, granen är klädd och bäbin har lärt sig gå på riktigt.
Och så är ju min "de fem sämsta ursäkterna"-lista avklarad. Den tog lite kraft, särskilt att svara på de arga kommentarerna, men det har varit roligt med supporten också. Nu går bloggen ner på lite jullovssparlåga, men jag har lite idéer om fler listor, så håll utkik framåt nästa år.
God jämställd jul.

2 kommentarer:

Lina sa...

Önskar dig och familjen en riktigt god jul! Passar också på att tacka för ditt bloggande som jag följt med nöje och intresse - och som jag nu äntligen lyckas kommentera för första gången.

Kram!

Erik W sa...

Detsamma! Fint att höra ifrån dig.
Och idyllen bröts lite när jag nyss upptäckte att bäbin fått springmask. Men bara lite.